... و زندگی آغاز می شود! راند دوم: درآمد

سلام

در ادامه باید خاطر نشان کنم که زندگی خانوادگی در عین حال که از نظر بعضی از مجردین عزیز مساوی با یک اشتباه بزرگ !، از نظر قدما و بزرگان یک موهبت الهی ، و از نظر کودکان یک آرزوی دست نیافتنی معنا پیدا می کند، از نظر بنده آنچنان هم هولناک نمی نماید البته به شرط و شروط خاص.

شرط تشکیل خانواده به غیر از مسائل معنوی و ماورائی در نظر گرفتن موقعیت مادی زوجین است. اتفاقا جالب است که این سنت حسنه(ازدواج) در قدیم به عنوان یک استراتژی جهت تحریک حس مردانگی! و اقتصادی پسران بدبخت و از همه جا بی خبر که تحت تاپیر القای نکات شیرین ازدواج قرار گرفته بودند مورد استفاده قرار میگرفته و در آینده هم خواهد گرفت.

درآمد کلا خیلی خوب است و درآمد مردان در زندگی زناشویی نه تنها برای زنده ماندن زوجین کارایی داشته ، چند کارایی جدید نیز به آن اضافه گشته که اهمیت آن را چه از لحاظ کیفی و کمی تحت تاثیر قرار میدهد که از آن جمله میتوان به عامل پز دادن خانمها در نشست های هفتگی خاله خان باجی ها ، خرید هدایای گران قیمت ودهان پرکن برای فامیل، افزودن اجناس بیخود به سبد خرید خانواده (منظور پرکردن چرخ دستی خرید در مراکز شهروند و هایپراستار می باشد)، خرید هرچه بیشتر زیور آلات و ارتقاع سطح دکوراسیون منزل و ثبت نام در مراکز ورزشی و تناسب اندام اشاره کرد. 


گفتنی است که به دلیل کمبود وقت از معرفی موارد بیشتر معذورم. در ادامه این شوهرهای گردن شکسته که همچو دونده ماراتن در کارزار کسب درآمد جولان میدهند در پایان ماه نقش سیبل را هم به خود گرفته و هدف حملات تماما حق همسران قرار گرفته و تبدیل به انسانهای بی مصرف و بی عرضه میشوند که وظیفه دارد در راه کسب درآمد جان بی ارزش خود را در کف اخلاص نثار نماید وگرنه غلط کرده که زن گرفته، وی در خانه باباش بسیار شاهزادگی کرده و حال باید قدرش دانسته شود که اگر نه ... ای بابا شما هم که همینجوری نشستید و دارید مطالعه میفرمائید!!!!!!!!!! به کارتان برسید عزیزان آقای سردبیر ناراحت میشه ها!                        ادامه دارد


                                                                                    ... آناریاک ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد