تولد

... و وبلاگم زاده شد.میخواستم برای این مطلب اسم دیگری انتخاب کنم اما،تولد بیشتر بهش میخوره.البته اینو آخر این مطلب متوجه میشید. خب بریم سر اصل مطلب،این وبلاگ زاده نشده که طنز بگه حتی اگه در محتواش طنز ببینید،وظیفش نصیحت کردن هم نیس،با اینکه این کارو دوس دارم.اما میشه گفت رسالتش به کنکاش کشیدن خودمونه.البته نه مثل وقتی که به آینه نگاه میکنیم،چون اون موقع خودمون رو نقد نمیکنیم بلکه حض میکنیم. دوس ندارم انقدر زود وارد مقولاتی که مد نظرمه بشم چون به نظرم هنوز وقتش نرسیده، اما برای شروع میخوام به اولین سوال ذهنتون پاسخی بدم.anaryak چیه؟یا بهتر بگیم،کیه؟...

ادامه مطلب ...

به نام خدا ------ سلام

اول سلام . دوم درود . سوم شروع .امروز برای اولین بار وارد یک سرزمین جدید شدم،تقریبا مثل کشف یه دنیای جدیده. الان نمیدونم چطور باید شروع کنم اما میدونم که از خیلی وقت قبل شروع شده،پس درستش اینه که باید ادامه بدم... . باید به من فرصت داده بشه. پس فعلا.