اسکار... با تاکسی عشق

سلام

  پولدار باشه یا نباشه   عاشق همسایه هاشه !

 تقریبا همه این روزها این آهنگ رو برای یک بار هم که شده شنیدیم و یا این شبکه (فارسی 1) رو حداقل برای یک بار دیدیم، شبکه ای که خیلی ها رو مشتاق سریالهای کلمبیایی و کره ایش کرده.

   تقریبا روز های اولی که این شبکه رو دیدم همون موقع بود که خواستم مطلبی در مورد این شبکه بنویسم ، مطلبی که شاید ما ایرانی ها داریم به فراموشی میسپاریم، تعهد به خانواده.

 جالب اینجاست که خودم روزهای اول که بعضی از این سریالها رو میدیدم واقعا ناراحت میشدم و اعصابم به هم میریخت اما طولی نکشید که احساس کردم دارم بهشون عادت میکنم و بعد پیگیر این برنامه ها شدم. برنامه هایی که تعریف جدیدی از عشق وخیانت دارن. شخصیت های اول این سریالها عشق های خائنانه دارن و ظواهر ی که در این سریالها به شدت به چشم میخوره، زنهایی که برای ارضا خودشون به هر کسی متوصل میشن و مردایی که به راحتی با هر کسی رابطه دارن. این یعنی یه جامعه باز سکسی، یعنی همون نظرات آزاد دکتر مارکوزه، یعنی با لبخند فرهنگ سکسی رو وارد فرهنگ اصیل ایرانی کردن، یعنی فاجعه... نقشه ای زیرکانه و جذاب. فقط میتونم برای جامعه خودمون آرزوی پاکی و سلامت بکنم.                                      ... دوست دار شما... آناریاک ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد