همینی که هست !!!

سلام بر شما که نمیدونم هستید یا نیستید! یا بهتر بگم منو میبینید یا نه!!

 عرض به حضورتون که کلا بودن خیلی چیز خوبیه، البته منظورم حضور داشتنه ، مثل بودن در دنیا، کنار خونواده ،پیش دوستا، توی رستوران های با کلاس، مجالس جور وا جور مجوز دار و بقیه جاهای شرعی. آره خیلی خوش میگذره و آدم لذت میبره، اما فقط قرار گرفتن در این موقعیت ها هم کافی نیست چون ما عملا نمیتونیم تاثیری در اونجا داشته باشیم و فقط هستیم.

   در کل اینو میخوام بگم که ما به این دنیا نیومدیم که فقط منفعل باشیم و بعد از گذروندن یه عمری بمیریم ، من به قدرت بهتون میگم که نه!!!!!!!!!!! ما برای تاثیر گذاشتن اومدیم اما دقیقا خودم هم نمیدونم وظیفه اصلیمون چیه . تعجب نکنید الان میخوام برم یه جایی و دیگه نمیتونم بنویسم. 


البته شرمنده ام


                                                                                               ... آناریاک ...

سالها می گذرند ...

سلام و سال نو مبارک

  بازهم سالی جدید آغاز شد همراه با آرزوهای جدید، در واقع ما همین که در موقعیت جدید قرار میگیریم بالطبع اولین چیزی که به نظرمون میرسه خواسته های جدیده و همین موضوع هست که باعث دلگرمی ما از قرار گرفتن در این وضعیت میشه، یعنی فکر میکنیم که( آخ جون بالاخره امسال بهش میرسم یا فلان کارو انجام میدم) و همین افکار باعث خشنودی ما برای ورود به سال جدید میشه.

حالا از این حرفای عجیب العاده بگذریم، بزنم به تخته یه سال بزرگتر شدینا، براتون آرزوی برآورده شدن آرزوهاتونو دارم و امیدوارم امسال دیگه وقتش باشه، آره !!!!!!!!!!!!! به احتمال زیاد امسال میشه.

  امیدوارم اگر دختر هستید بتونید بخت و اقبال رو اغفال کنید و اگر پسر هستید خوشبختی رو تور کنید! 

  بازم میگم که سال نو مبارک، این سالها و سالتون پر برکت به امید خدا. برای من هم دعا کنید بی زحمت. متشکرم


                                                                                ... آناریاک ...