... و زندگی آغاز میشود !!!!!!!!!!!!!! راند اول: کلیات

سلام

این پست نگاهی انتقادی است بر حاشیه های یک آغاز، یک شروع طوفانی ، بادها تماما بر خلاف انتظار می وزند و نیروی محرکه ات به تنهایی کار گشای مشکلات نخواهد بود.

همیشه در نوشته هایم در باب آداب و رسوم این مرز و بوم حد اعتدال را رعایت نموده ام اما نتوانستم در نگاه واقع نگرانه خود دست از سیاه نمایی بکشم. همانگونه که احتمالا متوجه شده اید! ما رهسپار خانه بخت شدیم و این جسارت را به خرج داده از مرزهای زندگی مجردی خارج گشتیم و این خروج خود ورودی بر دنیایی دگر بود، عالم تاهل، گذر ی بود از بی مسئولیتی به میدان سنت های کمر شکن و استرس زا، میدانی نابرابر که جهت رویارویی با مصائبش حتی یک دقیقه هم آموزش ندیده ای.

در این کارزار تازه متوجه میشوی که در چه سنت هایی رشد پیدا کرده ای و با چه مشکلاتی دست به گریبانی. مراسم پرهزینه، ریا و تزویر، دروغ، چشم وهم چشمی های مسخره ، هدایای بی مصرف ، دردسر، اضطراب ، انتظارات نا بجا و مهمتر از همه ماحصل همه ی فعالیتهای شبانه روزی ، حرف های رنگارنگ فامیل درجه دار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!          ادامه دارد


نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 12:38 http://fariba66.blogsky.com

سلام
این یه دعوته از شما برای بازدید از وبلاگ اشعار ناب
اشعاری که شاید کمتر خوانده اید!
اگه به شعر علاقه دارین تشریف بیارین
خوشحال می شم

مجید دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 14:47

مهدی جان آغاز زندگی مشترکتان را مجددا تبریک می گویم و برایتان آرزوی سلامتی، شادکامی،موفقیت در تمام مراحل زندگیتان دارم. همه ما به نوعی با مواردی که اشاره کردی مواجه هستیم . در برخورد با این مسائل باید صبر و حوصله داشته باشی و از آنجا که ما نمی توانیم دیگران را تغییر دهیم و اساسا وظیفه این کار نیز بر عهده ما نیست بنا بر این فقط سعی کن در این مسیر نیفتی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد