جای خالی آقا یا خانم ب !

سلام علیکم

دیشب شب سرد، پر انتظار ، خسته کننده ، متفاوت ، و در کل جالب بود! جالب از این جهت که بنده به فیلم علاقه بسیار زیادی دارم و حتی میتونم اینجوری بگم که فیلمو از ماکارونی بیشتر دوس دارم.

خب از هر چه بگذریم از دیر کردن دوستان و عزیزان نمیشه گذشت، اول اینکه حدیث جان ممنونم از دعوتت، خیلی خوش گذشت. دوم ، نیلیای عزیزم که هر چه بلا بر سرم بیاری بازم نوکرتم! و سوم، هرچی میکشم از دست این ملی هست. والا! زورم به بقیه نمیرسه مجبورم تمام مشکلات رو سر تو خالی کنم، ببخشیدا !(البته شوخی میکنما ) . 

فیلم مستندی که دیشب دیدیم پر از درد و رنج یک زن روستایی بود از این جهت که به دلیل مشکل شوهرش نمیتونست باردار بشه، این فیلم بیشتر به مسائل خصوصی این زوج و مشکلاتی که به دلیل نازا بودن این زن در جامعه روستایی باهاش دست به گریبان بود پرداخته بود و به نوعی سیاه نمایی از اوضاع پدر سالاری حاکم بر جوامع با سطح فرهنگ پایین می پرداخت. البته جالب بود که همین فرهنگ دستاویزی شده بود برای نقش اول این فیلم(مردی به نام ولی که مورد توجه کسی نبود به جز، ملی  ). خلاصه فیلمی بود که اگر قرار بود از 20 نمره ای بهش بدم ، ...

بهش 14 میدادم. میتونم بگم که این فیلم موفقیتش رو از سوژه یابی داره وگرنه کارگردانی فیلم چنگی به دل نمیزد. 

 حواشی: در کنار تم اصلی برنامه حواشی جالبی هم بود از جمله زیارت خانم نیوشا ضیغمی( به به) و خود امیر خادم و آرش میر اسماعیلی و بقیه بروبچ هنرمند و هنر دوست. خب دیگه خسته شدم. ازتون دعوت میکنم در پایان نظرتون رو برام بفرستید و سریع برید سرکارتون . 



                                                                         با تشکر ... آناریاک ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد