همینجوری............!

سلام

اول: خواهش میکنم خانم پارمیس! دوم: شما هنوز وارد دانشگاه نشدی حواس پرتی داری!خدا به دادت برسه بعد از دانشگاه!!!!!!!!!! سوم: بنده چند سالی میشه که دانشگاه رو تموم کردم. چهارم:من اصلا در قسمت سمت چپ وبلاگم طالع بینی نگذاشتم. پنجم:خوشحال شدم که به من سرزدی امیدوارم باز هم از این اشتباهات مرتکب بشی. ششم: امیدوارم بتونی وارد دانشگاه بشی و به مراد دلت برسی . هفتم: ای بابا خسته شدم دیگهههههههههههه !!!!!!!!!!!! همین

برای بار دوم سلام 

باور کنید که نمیدونستم چه تیتری انتخاب کنم و چی بگم!

فقط میدونم که دیگه نمیخوام از دلتنگی و خفقان و ناراحتی و عذاب و بیچارگی حرفی بزنم، بلکه اینبار قصد دارم از این سیاهی ها حرفی نزنم ! فکر کنم اینجوری یخورده هم حال خودم و هم شما دوستان و دشمنان عزیز بهتر بشه. 

پس با آرزوی روزگاری بدون رنگ و بدون طعم ازتون خواهش میکنم تا خودکشی نکردید از جلوی مانیتور فرارررررررررررررر کنیییییییییییید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                               ... آناریاااااااااااااااااااااااااااااااک ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد