پلو و خورش 7دست، مدیریت هیچی !

سلام

درود بر شما علاقمندان به جشن و پایکوبی (از نوع قانونیش البته).

از آنجایی که همه ما خواسته و یا ناخواسته و خوب یا بد ایرانی به شمار می رویم و دوباره همانگونه که در مدل تربیتمان  احترام به همنوع اهمیت بسیار اساسی و زیر بنایی دارد و همینطور مهمانی دادن یکی از حسنات مسلمانان و همینطور ایرانیان است و اصلا کار ندارم که تاکید شده که باید در مهمانی ها خودتان را خفه کنید (خفگی در این مراسم برای متوفی حکم شهادت را دارد) خلاصه کنم که آقا ما (بنده به اتفاق همسرم) به یک مهمانی دعوت شدیم ،باید اضافه کنم که در این میان بودند افرادی هم که به ندای بانیان خیر! این مراسم پر فیض لبیک نگفتند ، بله منظورم با خود شما بود سرکار م.ع! حالا بگذریم که در نیامدنت خیری بود که در رفتن ما نبود.


البته باید پیشاپیش اعلام کنم که مراسم پرباری بود مخصوصا میز سلفی که طرف ما بود به شدت هم پربارتر و هم با حجم ترافیک بیشتری همراه بود! واگر توصیه های اکید سرکار ر.ش نبود مشخص نبود که ما تا به حال غذایی نسیبمان میشد یا نه.!؟

با عرض پوزش میخواستم از شما جنابان عالیان اجازه بگیرم تا ادامه عرایضم رو فردا به اطلاع برسونم. اما منتظر باشید چون این داستان ادامه دارد...

                                          نویسنده داستانهای مهیج و ادامه دار... آناریاک ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:55 http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن اگه هم از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد