تولد

... و وبلاگم زاده شد.میخواستم برای این مطلب اسم دیگری انتخاب کنم اما،تولد بیشتر بهش میخوره.البته اینو آخر این مطلب متوجه میشید. خب بریم سر اصل مطلب،این وبلاگ زاده نشده که طنز بگه حتی اگه در محتواش طنز ببینید،وظیفش نصیحت کردن هم نیس،با اینکه این کارو دوس دارم.اما میشه گفت رسالتش به کنکاش کشیدن خودمونه.البته نه مثل وقتی که به آینه نگاه میکنیم،چون اون موقع خودمون رو نقد نمیکنیم بلکه حض میکنیم. دوس ندارم انقدر زود وارد مقولاتی که مد نظرمه بشم چون به نظرم هنوز وقتش نرسیده، اما برای شروع میخوام به اولین سوال ذهنتون پاسخی بدم.anaryak چیه؟یا بهتر بگیم،کیه؟...

آناریاک یک واژه قدیمی هستش که در روزگار باستان که من علاقه زیادی به اون زمان دارم، مردم آریایی که خسته از راهی طولانی و دقیقا مشخص نیست از کجا ودر چه سالی  و...به فلات ایران رسیدند به اجداد ما گیلانی ها نسبت دادند.این واژه به معنی غیر آریایی به کار میرفته است. واز همون موقع ما غیر آریایی تشخیص داده شدیم . خب امیدوارم اولین روشنگری رو به نحو احسند انجام داده باشم. شما فعلا تولد آناریاک رو داشته باشید و فکر کنید که تولد این گروه روز سوم مرداد ماهه تا برسیم به باقی قضایا.............. از تحملتون سپاسگزارم

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 11:01

تولدت مبارک باشد .آغاز زندگی وبلاگی شما که تقریبا با سال روز تولدت همزمان شده را به فال نیک می گیرم .امیدوارم روز به روز بر محتوای وبلاگ افزوده شود.

جناب آقای مدنی عزیز از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم.امیدوارم ما حصل کارم لایق تحسین شما باشد. منتظر راهنماییهای دلسوزانه شما هستم.............. آناریاک

خیلی دور خیلی نزدیک چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 11:33

«قدمی نو
حرفی تازه
این است آنچه مردم را می ترساند»
امیدوارم همیشه حرفای تازه برای گفتن داشته باشی
تولدت مبارک

از لطفتون ممنونم.خوشحالم که نظرتون جلب شده.منتظرتون هستم..............آناریاک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد